NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2006-10-12

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2006-10-12
Skrivet av: Anders Ellerstrand skrivet 2006-10-11, 08:47
Tyvärr kunde jag inte hålla mig ifrån... ;-)
 
Oavsett hur klokt och korrekt innehållet i Bo Perssons kommentar är så reagerar jag starkt på alla måste, endast osv.
 
Det Bo framför är trots allt endast hans privata syn. Hur gärna han än vill bestämma vad som är källor eller ej, hur gärna han än vill bestämma på vilket sätt jag ska notera källorna i min forskning - till syvende och sist är det MIN släktforskning och MIN hemsida som jag bedriver och hanterar på MITT sätt.
 
För mig är det avgörande för hela anbytarforums framtid om vi kan bemöta varandra på ett ödmjukt sätt - utan mästrande och dömmande.
 
Jojjes tavla är fantastisk och mycket trevlig. Jag ser inte att jag kan ställa några krav på den. Det måste vara Jojje själv som bestämmer hur säker han vill vara på sannolikheten att bilderna är rätt identifierade.
 
På min hemsida finns många bilder. Det är för mig helt orimligt att någon ska ställa krav på mig att använda hemsidesutrymmet för att redovisa hela min argumentation angående identifieringen av varje bild. Den som blir glad över att finna en bild och vill använda den hör rimligen av sig till mig - så ska jag svara efter bästa förmåga.