NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2004-11-07

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2004-11-07
Skrivet av: Ingrid Wikberg (Inkan) skrivet 2004-10-19, 19:43
Anders  Förlåt min iver.... Jag ska försöka svara på din fråga: jag har ännu ej sett en 'chatt' som är så lättillgänglig för alla och med blandad kompott under en enda rubrik. Det är inloggningar och lösenord samt rubrikval och allt uppspaltat i raka rader: det ser inte så glatt och lättsamt ut. Och det blir tok med lösenord etc...Dessa special-chat-sidor är alla krångliga -helt i onödan.
 
Personligen tyckte jag just blandningen var så bra. SAMT att man kunde slinka in där enkelt -efter att man kanske skrivit ett fråga eller svarat på frågor eller läst andras inlägg under någon intressant rubrik.  
För mig hörde Kantstött helt logiskt ihop med Anbytarforum, på ett helt självklart och naturligt sätt. Enkelt att skriva, att lägga in en bild, att fråga efter en text eller något annat.
Det märkliga är -att jag inte en enda gång har känt mig störd av att det fanns en egen rubrik med pratglada släktforskare!
Inget har känts onaturligt eller malplacerat utan helt självklart!  
Så jag är mäkta förvånad över att vissa ej tålde detta.  
 
Och att man nu kanske (OBS! kanske ) kommer att ta upp frågan om Rötter kan/bör/skall !!! ha en chat? ja,ja Får man fråga ledningen: varför lyssnar ni ej på gräsrötterna?  
 
Anders: du får gärna vara rationell: det är ett stort + i kanten! Men glöm ej båda halvorna....
 
Det där med sökfunktionen -det går nog att fixa: spärra allt från chat-rubriken.
 
Inkan