NULL Skriv ut sidan - Ointresse

Anbytarforum

Titel: Ointresse
Skrivet av: Chris Wesslén skrivet 2003-02-09, 15:08
Intressant diskussion som jag av en slump såg. Kan hålla med om flera av de synpunkter som redan inkommit. Jag har själv frågat en del på Anbytarforum med skiftande resultat. Ibland har jag fått så mycket information att jag häpnat över den hjälpsamhet och det intresse som främmande människor har haft för just min lilla fråga.....ibland har jag inte fått svar alls. Varför människor inte svarat på vissa av mina frågor har jag ju ingen aning om - i detta kan man endast spekulera. Istället har jag valt att vara tacksam för de gånger jag får svar eftersom det ju faktiskt är en annan människa som tagit sig tid att sätta sig in i min frågeställning. Så stort tack till alla som svarar på stort och smått. Jag önskar jag kunde vara andra behjälpliga på samma sätt...men förr eller senare finns det någon jag kan hjälpa vidare.  
Eftersom jag är tacksam för all hjälp jag kan få försöker jag vara mycket mån om att tacka personen som hjälpt mig. Säkerligen kan någon svarat och jag missat detta - det är i så fall inte min mening. En intressant händelse inträffade dock för något år sedan då jag ställt en fråga som ett par personer svarat på. Jag hade inte sett detta eftersom jag inte varit uppkopplad...och hade då fått mail från den ena personen där den i otrevlig ton påpekade att jag minsann skulle tacka för hjälpen på Anbytarforum. Jag tog rätt illa vid mig eftersom jag faktiskt försöker vara mån om att tacka.....vilket denna person säkerligen upptäckt om den sett andra frågor.  
Intressant frågeställning dock....och i och med att frågan vågar ställas om varför någon får svar eller inte så öppnar detta ju för ett ännu öppnare forum