NULL Skriv ut sidan - Ointresse

Anbytarforum

Titel: Ointresse
Skrivet av: Essan Gradhman skrivet 2003-02-03, 23:33
Mitt intresse att hjälpa har faktiskt minskat. För varje gång en frågande helt nonchalerat mitt svar, har mitt intresse att hjälpa minskat. Senast i veckan gav jag upplysning om två generationer till en man. Jag svarade på Anbytarforum eftersom han inte vågade lämna ut sin e-post- adress. Annars brukar jag inte skriva ut flera generationer på Anbytarforum.Jag skrev också att jag kunde lämna ut mer ifall han hörde av sig.....men inte. Han tog tydligen uppgifterna utan vidare.
 
Är det att undra på att folk tröttnar på att hjälpa? Det här har hänt åtskilliga gånger. Jag har lämnat uppgifter till personer jag tyckt vara trovärdiga mot att jag skulle få uppgifter tillbaks. Men jag har ofta blivit lurad! När jag väl skickat MINA uppgifter har jag inte sett röken av DERAS uppgifter.
 
Ann i Stockholm som gjorde sig osynlig efter att ha fått en rejäl utredning från mig. Bengt i Norsborg som tillbringade en hel dag hos mig och fick en massa uppgifter och som sedan gick ut och försökte sälja ”mina” uppgifter till närmaste släkten och också till MIG!!!
 De uppgifterna har kostat MIG en hel del under åren, jag har forskat sedan slutet av 80-talet.  När man då skänker bort dessa uppgifter kunde man åtminstone få NÅGRA uppgifter tillbaks!  
 
Själv har jag haft åtskilliga efterlysningar på Anbytarforum, men endast fått svar på kanske högst 10%. Och då är det för det mesta samma personer som ställer upp.
Hälsningar
Essan G