NULL Skriv ut sidan - Ointresse

Anbytarforum

Titel: Ointresse
Skrivet av: Ann Little skrivet 2003-02-02, 12:42
Hej!
 
Jag sitter fast sedan rätt länge och vissa dagar känns det väldigt ledsamt. Till att börja med fick jag massor med hjälp och blev nog litet bortskämd, men nu har det varit tyst under en lång tid.  
 
Jag kollar mina socknar och landskap flera gånger om dagen full av hopp, men tyvärr så har svaren uteblivit. Ibland så kan man inbilla sig att det är något personligt. De tycks som alla andra får svar medan du snubbas.  
Men så är det nog inte, fast jag har faktiskt läst ett inlägg där personen ifråga skrev att hon vägrade att hjälpa om frågan gällde personer födda på sent 1800-tal och framåt eftersom hon ansåg att här handlade det inte om riktig släktforskning.  
Hennes inställning tror jag dock är mycket ovanlig!
 
Tyvärr så är det säkert möjligt att man inte får svar om man väntat en lång tid av en annan anledning. Om det kommer in nya frågor efter ens egen, så flyttas inlägget bitvis högre upp för att så småningom kanske helt försvinna ur blickpunkten. Jag tror att senare inlägg tas mer notis om än de äldre därför att det är lättare att snabbt rulla ner till senaste inlägg, än att långsamt söka efter eventuella obesvarade äldre inlägg.
 
Lycka till Marianne, jag hoppas att du kan komma igång snart.  
 
Mvh
 
Ann Little