NULL Skriv ut sidan - Dato-orden i.st.f. bogstavorden ??

Anbytarforum

Titel: Dato-orden i.st.f. bogstavorden ??
Skrivet av: Jannie Hornstrup 3480 skrivet 2004-04-02, 17:12
Hej Peter Karlsson,
Du har muligvis ret i,(moglicken rett om ???) at jeg kan finde lignende oplysninger i tidligere indlæg her i ordet er frit( ordet är fritt!), men jeg synes ikke jeg har lyst til (tyckar inte om att)at svare på et indlæg der er over 3 år gammelt. Ej (inte) heller på indlæg der er bare ? år gammelt.Personen som har startet indlægget tror vel, at jeg er dum, om jeg begynder svare på et så gammelt brev ?? Måske læser personen ikke længere disse sider ????????????
 
Har du, Peter, set hvordan det er opdelt på DIS-forum, Danmark ??? 
 
1.Aneefterlysning, Her kan man få HJæLP til at finde sine aner, uanset hvor de fandtes. Det er ikke opdelt i sogne og landsdele osv !!  2.Foreningsforhold- bara for medlemmer 3. Hjælp til tydning ( om man har et gammelt dokument, man ikke selv kan læse) 4. KIP - for dem der INDTASTER alle gamle kirkebøger og folketællinger osv.  5. Markedspladsen, hvor man kan bede om hjælp hos andre til AT KIGGE EFTER i forskellige kirkebøger eller på landsarkivet eller lokalarkiver eller lign. 6. Programproblemer. Hvis man gerne vil have hjælp til, at finde ud af, hvordan et program virker, eller hvorfor et program IKKE virker osv. 7. Metode og teknik. Hvor man kan få gode råd til, HVOR man skal søge og hvordan man skal bære sige ad osv. RIGTIG godt til nybegyndere i slægtsforskning.
 
Iøvrigt forstår jeg ikke, hvorfor man ikke må have det samme indlæg mere end et sted ?
Hvis man KUN søger på et helt bestemt sogn, og så den person man søger aldrig har boet præcist der ??
Med venlig hilsen
Jannie Hornstrup
Danmark