NULL Skriv ut sidan - Avslut i Rötter?

Anbytarforum

Titel: Avslut i Rötter?
Skrivet av: Peter Karlsson / anbytarvärd (Peter) skrivet 2004-05-13, 19:34
Du (och alla) kommer säkert att få bättre svar; men åtminstone jag jobbar redan väldigt mycket mer än vad jag behöver, så du kanske kan lugna dig litet..
 
Precis som vid efterlysningar så kan man inte alltid vänta sig svar samma dag, och du verkar nästan klättra på väggarna efter några timmar..  
 
Självklart kommer Rötter att ha en redaktör även i fortsättningen. När jag skrev att det rullar på bra nu ett tag, och vi får se på sikt så talar jag om de närmaste veckorna kanske.. Och då vi inte jobbar på Pentagon så förmodar jag att vi kan få sova åtminstone vissa nätter  
 
Huruvida Rötter anses försämrat av att en del rubriker byter plats i menyn, och att det blir en bättre interaktion mellan Riksförbundets delar och 'vanliga Rötter' - ja, det spelar inte så stor roll egentligen, det är förbundsstyrelsen som beslutat detta, och det är inga förhastade id?er. Det är också styrelsen som lär besluta om en efterträdare, så jag vet inte mer än någon annan.
Hur som helst är inte Rötter 'vind för våg'; Ted & förbundstyrelsen får ses som ytterst ansvariga, jag sköter det praktiska med i stort sett hela Rötter tills vidare.
 
Nu skall jag försöka göra kaffe i alla fall!