NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2006-12-14

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2006-12-14
Skrivet av: Ann-Mari Bäckman skrivet 2006-12-12, 15:32
Usch, hur ska detta bli? Allt är väl uppbyggt på att folk ställer upp och svarar och finns det inga svarare, så är det inte lönt frågarna gör sig besvär längre heller.
 
Jag trodde i min enfald, när jag gjorde entr? här för tre-fyra år sedan att man bytte och delade med sig av sina anor. Jag tror att det har hänt ca tio ggr att någon haft samma anor som mig. Så insåg jag att folk svarade utifrån andras gjorda familjeregister, CD-skivor, dataregister. Varför tar jag upp detta? Jo, skulle vi sitta och svara utifrån från vår egen släktforskning, så skulle det bli ganska glest med svar.
 
Det enda, som jag tror jag kan hjälpa till med, det är att svara på frågor om Gamla bilder, men för det behöver jag bara min egen erfarenhet och kunnande, inga dyrt inköpta CD-skivor.
 
Nej, det blir ett sjunkande skepp, om man inför avgifter för att vara med. Jag är till och med tveksam till att en obligatorisk inloggning ska ske. Jag vet själv hur jag reagerar när jag ser att man ska logga in för att få delta i något. Nej, då vänder jag på klacken och kanske missar något trevligt. Så kan det också bli. Man missar de nya besökarna.