NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2005-06-02

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2005-06-02
Skrivet av: Peter Karlsson / anbytarvärd (Peter) skrivet 2005-06-01, 23:11
Flera (Anders, Anders, Peter m.fl.) signalerar här att det inte blivit respons från förbundets sida - och här får väl jag ta på mig min beskärda del.. Dels för att jag väl ofta svarat något svävande (i brist på bättre: lovat något - för att sedan inte följa upp det osv..), eller inte svarat alls.. (för att jag inte vetat hur jag skulle gå vidare med det hela)  
- Här har jag inte riktigt varit 'rätt man på rätt plats', det tycker jag själv. Jag gillar att pula i det lilla och sköta bestämda (gripbara) delar - men kan vara en riktig katastrof när det blir mycket som borde hållas reda på och som man bör jobba vidare med, och kanske delegera till andra.
 
Jag tror också detta kan bli bra om det nu får skötas dels av flera, men framförallt genom att det kommer in just tekniskt kunnande och nya, friska viljor.
 
En dialog mellan alla parter (inte minst med Rötterrådet som nu finns mer 'på riktigt') lär alla tjäna på. Tycker det skrivs mycket bra här, så det finns gott hopp även framöver skulle jag tro..  
 
Det är ju ett bra tillfälle nu att få till mycket som Ni efterlyser; det har (helt naturligt) stått lite still det år som gått sedan Håkan slutade - men nu tror jag alla är villiga till en 'nystart' (såväl här som i Rötter)!
 
 
Edit:
 
-Leif! -Det skall nog vara blogg..