NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2005-06-01

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2005-06-01
Skrivet av: Crister Lindström skrivet 2005-05-29, 15:35
Återigen - jag börjar den 1 augusti! Varken förr eller senare. Uppdraget handlar om att utveckla - inte avveckla Rötter och Anbytarforum.  
 
Jag vänder mig dessutom på det bestämdaste mot inlägget ovan ....Vi får inte under några omständigheter tillåta Ted Rosvall att fortsätta sabotera det finaste vi har, nämligen Anbytarforum. ...  
 
I de samtal jag haft med ordföranden har han tydligt uttryckt motsatsen dvs att styrelsen för Sveriges Släktforskarförbund vill utveckla webplatsen och dess diskussionsforum.
 
Det är oerhört tröttsamt att läsa dessa personliga påhopp - ibland av personer som inte ens är medlemmar i någon släktforskarförening. Kanske är det fler än jag som är lite undrande över det beteendet.  
 
Det är inte heller vanligt att byte av dataprogram eller förändringar av utseendet på en hemsida går ut till omröstning på ett diskussionsforum. Representativ demokrati gäller också här. Gillas inte åtgärderna får det väl påtalas i demokratisk ordning.
 
Som tillträdande redaktör lovar jag att hålla alla informerade om vad som pågår. Hur det slutligen blir bestämmer era representanter dvs styrelsen.