NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2005-06-01

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2005-06-01
Skrivet av: Christian Andersson skrivet 2005-05-29, 12:39
Peter Karlsson / anbytarvärd (Peter)
 
Både mitt och Runes inlägg var i högsta grad relevanta för den här diskussionen.
 
Jag tycker du gott kan lägga tillbaka Runes inlägg. Mitt lägger jag tillbaka själv:
 
På gotlandskonferensen utanför agendan redogjorde Ted Rosvall för en del av de klagomål som ett flertal personer riktade mot Sveriges Släktforskarförbund och dess ordförande. Datainspektionen har begärt in förklaringar från förbundet. Ted Rosvall redogjorde för en del av de förklaringar han ( = förbundet ???) har lämnat eller tänker lämna till datainspektionen. Ted Rosvall sa också i sammanhanget att han kunde tänka sig en stängning av hela Anbytarforum för att starta om från början.
 
Ted Rosvalls yttrande i detta sammnhang på förtroendemannakonferansen handlade ingalunda om något något teknikbyte. Det får vara nog nu med bortförklaringar från Ted Rosvalls sida.
 
Den intensiva sökningen efter ny Anbytarvärd verkar ha startat under gårdagen. Började Crister Lindström med det löpande arbetet i går eller tidigare?
 
Vi får inte under några omständigheter tillåta Ted Rosvall att fortsätta sabotera det finaste vi har, nämligen Anbytarforum. Något som han oförtrutet försökt med det senaste halvåret. Vi får aldrig acceptera att Ted Rosvall med alla medel försöker stoppa det fria ordet i en rad olika sammang.
 
Christian Andersson