NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2006-12-19

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2006-12-19
Skrivet av: Erik Holmlund skrivet 2006-12-19, 11:55
Gunilla> Jag kontrar med en retorisk fråga. Varför har du registrerat dig med en hotmail-address? Heter du verkligen Gunilla Johansson?
 
Jag ifrågasätter inte alls vem just du är så tolka inte mina frågor ovan som annat än just retoriska.  
Varför stödja ett forum som uppvisar sådana gigantiska brister? Jag vill påvisa ett av nuvarande forumformens stora brister som har gjort att jag har inte varit speciellt aktiv på sistone och varför jag inte känt nån större lust att  sponsra/registrera mig. Vem som helst kan registrera en hotmail-address och skriva under alias, och därmed utan större efterverkningar häva ur sig vad som helst, utan att i förlängningen behöva stå för sina ord. Att ta diskussioner med dylika användare eller tillfällighetsbesökare under alias lockar inte det minsta, och får iaf mig att ofta hålla mig borta från forumet.
 
Man kan säga att jag använder denna tråd för att kritisera förbundsledningen och därmed motsäga mig själv eftersom jag motsätter mig att forumet bör tillhandahålla just sånt. Å andra sidan kritiserar jag förbundsledningen utifrån en motsatt ståndpunkt än många i denna tråd. Jag tycker det är svagt ledarskap att inte styra upp Anbytarforum och göra det till just det som namnet antyder, ett forum för anbyteri. Man får hoppas att forumet utvecklas i den riktningen. Då kommer jag snabbt att känna att jag gärna vill stödja ett sånt forum, även ekonomiskt.