NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2004-08-18

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2004-08-18
Skrivet av: Peter Karlsson / anbytarvärd (Peter) skrivet 2004-08-18, 15:07
Nu har jag återställt den normala ordningen - ser man enbart till listorna 'Senaste dygn/vecka' så tycker jag personligen (för mitt sätt att halka omkring där) att en så tydlig markering som möjligt [svart] var det som verkligen gav något mervärde; behålls färgen blå (som nog är ett måste då) så spelade det inte stor roll om det blev större/kursivt eller något annat..
 
Gick ändringen att göra enbart i listorna dygn/vecka vorde det ju en sak; men när detta även syns på startsidan, i sökvägen upptill, trädstrukturen osv. så blir det ju mest besvär av att avvika på något vis - det är alldeles tydligt.
 
Så nu får det nog vara för denna gång; vi får väl se vad som sker framöver. Anbytarforum skall få sig en uppdatering (ny version) i november planerar vi - och vad den innebär även utseendemässigt återstår att se..
-Säkert innebär det så mycket tekniska struligheter (verkar oundvikligt har historien visat :-) att det rent utseendemässiga nog får stå tillbaka för de tekniska funktionerna inledningsvis.
 
Slut på 'målarverkstan' för denna gång