NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2004-07-02

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2004-07-02
Skrivet av: Peter Karlsson / anbytarvärd (Peter) skrivet 2004-07-01, 22:35
Men snälla Annsofi.. Skall jag hoppas & trampas på nu också  
 
Jag tror jag låter 'mina beundrare'* kommentera detta  - jag behöver semester snart!
 
*) (Skämt)
 
Men:
 
Kritik av pekpinne - du skrev rakt ut att det stod på ett sätt i våra ordningregler, varpå jag helt sakligt nämnde att det inte stod så riktigt.
 
Enligt anbytarforums regler ska alla diskussioner som rör egennamn, som Sjölander, alltid diskuteras under mappen övriga släkter i det här fallet. Alla son-namn som Andersson diskuteras däremot under landskap.
 
-varpå jag kommenterade att det inte riktigt är så snäva gränser, det vore för övrigt helt omöjligt såvida du inte sätter hit 10 heltidsarbetande värdar) - (se vidare om detta här (http://forum.genealogi.se/index.php?topic=462)).
 
 
Intressant att det finns kritik mot Rötter/Anbytarforum beroende (på min/mitt då bristande?) logik & omdöme..  
-Tänk, jag tycker det finns alldeles oerhört många ansatser till försök till logik i forumets indelning - och omdömet har nog inte hittils sviktat i någon allvarligare utsträckning!
 
 
Vettigare forum finns säkert, att Anbytarforum har 5000 besök per dag är nog bara en slump - förmodligen något fel på räkneverket..
 
Släktforska själv, nej det går inte, jag är född i en farstu utan känd proveniens..
 
 
Nu är det snart förlängning - så nu får det vara bra för idag!  :|
 
 
(Jenny hann emellan med 'siffran 20' - kul att se att jag inte överdrev :-)