NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2003-11-05

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2003-11-05
Skrivet av: Jörgen Tollesson skrivet 2003-09-06, 16:05
Då är förklaringen helt enkelt att när en ny arkivsida skapas, så får den inte samma adress (nummer) som diskussiones förstasida.
 
Den här diskussionen har t.ex. 268/18080 i slutet på adressen, medan närmast föregående arkivsida (t.o.m. den 23/2 2003) har 268/40236.  
 
268 är då huvudavdelningen Ordet är fritt och de andra numren är de enskilda diskussionerna. Äldre inlägg räknas alltså inte som en del av samma diskussion...
 
Ett annat fenomen är att om man kryssar för att man vill ha alla inlägg under en viss huvudrubrik, t.ex. Ordet är fritt, så får man inlägg från alla underrubriker som finns då (när man kryssar för huvudrubriken), men inte från de underrubriker som skapas därefter. Det är först om man väljer att få alla inlägg i Anbytarforum (och då menar jag alla) som man också får nystartade diskussioner (och då menar jag naturligtvis inte nyskapade arkivsidor - därifrån lär det inte komma så många nya inlägg...).
 
Åtminstone var det så tidigare innan jag började att abonnera på alla inläggen. Men det var ju en stund sedan, så det kan ju ha ändrats.