NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2003-09-06

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2003-09-06
Skrivet av: Peter Karlsson / anbytarvärd (Peter) skrivet 2003-05-03, 18:03
Kan försöka besvara tre frågor här ser jag..
 
Per m.fl,
Beträffande räknaren på 81 tusen någonting så ger den ju inte riktigt en rättvis bild över hur 'bra' vi är; jag vet att det var något problem med räknarna förut i samband med serverbytet, så vi får hoppas att Håkan kan få den plussad med tre miljoner och ett par hundra tusen..  
 
Lasse,
Hur Anbytarforum ser ut om 20 år törs jag nog inte sia om - men om inte världen går under helt så borde det väl kunna finnas kvar..!?
Det tas ju dagliga backuper på allt i Rötter, så inget skall väl förgås i onödan åtminstone.
När större förändringar sker så får man ju se till att strukturen hålls intakt - men detta vet nog egentligen Håkan mer om.
 
Kerstin,
Beträffande anonyma inlägg och detta med obligatoriskt användarkonto (som har varit uppe ofta - både i denna och andra diskussioner) så är inte problemet större än att vi skall kunna klara oss utan obligatorisk registrering; meningen är alltså att det skall vara öppet för alla..
Blir det riktigt 'besvärligt' någon gång så brukar man kunna räkna ut rätt bra hur det ligger till och vända sig direkt till vederbörande.