NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2002-11-03

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2002-11-03
Skrivet av: Peter Karlsson / anbytarvärd (Peter) skrivet 2002-11-03, 22:18
Det här med 'Övriga' får ligga till sig några dagar tror jag.. Det Torbjörn sedan nämner här ovan är säkert alldeles riktigt när man sitter med modem, men jag tror inte vi kan göra så mycket åt det. Skulle det hela läggas upp så att man istället skapade en ny underrubrik för varje fråga så försvann förstås problemet - men då får vi istället snabbt en mycket stor mängd underrubriker utan större värde eller möjlighet till 'återanvändning'.. I och för sig så kan man ju råka ha samma fråga som en tidigare person ställt, och då få nytta av dennes rubrik - men då krävs det att allt läggs in med ganska enhetliga rubriker för att det skall bli någon slags ordning och det tror jag inte blir så lätt i parktiken.
Efter 30 inlägg så arkiveras ju inläggen under 'Äldre inlägg' - ett alternativ skulle kunna vara att jag manuellt skyfflade undan inlägg snabbare till arkivering. Det kanske är något som även går att ställa in olika för enstaka diskussioner, jag skall undersöka detta.
Däremot tror jag inte man behöver invänta att alla bilder kommit fram om man t.ex vill komma längst ned i diskussionen för att kunna ställa en egen fråga; allt utom bilderna kommer fram först, så det bör fungera utan att vänta på 'allt'..
 
Sedan kan jag bara notera att vi just nu är uppe i All time high i antalet diskussioner med inlägg i 'Senaste dygn'..!  180 diskussioner för tillfället [00.02] - Rekord är alltid kul  Om det är någon uppmärksam läsare som ser om den siffran stiger något ytterligare under kvällen/natten så mottager jag gärna besked därom.. (Vi kan inte se detta på annat vis än vad 'allmänheten' gör nämligen)