NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2001-03-07

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2001-03-07
Skrivet av: Christer Gustavsson skrivet 2001-03-04, 15:29
Carl,  
jag är inte efter att gå i polemik med dig, men jag vill gärna kunna använda de funktioner som jag erbjuds som Rötter-vän. Jovisst har du fått en felanmälan från mig. Jag vände mig till dig eftersom du stod som ansvarig för användarkonton. Det lät mer tekniskt inriktat än titeln redakör. Du har tom besvarat den med samma andemening som i ditt svar i anbytarforum från 19/2. Jag skickade därför e-post till ”rotter@aland.net” den 19/1 utan resultat. Därför försöker jag  igen på detta sätt.
 
Håkan,  
jag har sedan början av januari haft problem med att använda funktionen Sök inlägg. Inget av alternativen ger resultat, bara beskedet ” Inga diskussioner har fått nya inlägg”. Detta trots att sökningar med hjälp av t.ex. Nytt senaste dygn ger träffar. Kollade nyss för att försäkra mig om att felet finns kvar. Möjligtvis kan tidpunkten för felet sammanfalla med min uppgradering till IE 5.0.
 
Min tidigare fråga kvarstår: ”Finns felet på min sida eller er sida? Om det är på min sida, vad ska jag göra?” Tacksam för hjälp.