NULL Skriv ut sidan - Homosexualitet förr i tiden

Anbytarforum

Titel: Homosexualitet förr i tiden
Skrivet av: Steve Palmquist skrivet 2005-04-09, 17:38
Vad har män i kvinnokläder eller s.k. feminina män mer att göra med homesexualitet mer än med heterosexualitet och feminina heterosexuella män. eller kvinnor och men som sträcker sig över hela den bisexuella skalan av mänskligt uttryck fraan maskulint till feminint, och allt som existerar där emellan?!  
Min erfarenhet som óppen homosexuell, sedan saa tidigt jag kan minnas (naagorlunda manlig ocksaaman...smiley....!!!!! I varje fall inte i klänning och smink utom när jag jobbar som skaadis i de roller de ber mig om att var kvinna eller kvinlig ( 1 hittils sedan 35 aar!) Leende!) Min erfarenhet som man och mánniska säger mig direkt att det finns personer av baada sexuella preferenser som gillar att gaa i motsatta könets ärvda our fit Men de flesta män och kvinnor av baada de sexuella (och kärleksmässiga!) preferenser gör det inte vad jag vet?! Kanske dessa inlägg ovanför antingen skulle handla om transvestism !eller transsexualitet?  saa att inte fler hetero fördomar sprids? Peter Karlsson. Varför jag hännvänder mig är för att Du gärna vill blanda dig oansett om det är din födelsedag eller ej...I övrigt kram paa födelsedagen Peter Karlsson!
 
Steve Palmquist i Benalmádena (om du skulle tvivla paa avsändaren, när det nu är aprilo .... men det är högst seriöst menat, och paa tiden!!!!!
 
 
M.V.H. Steve