NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2012-10-29

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2012-10-29
Skrivet av: Stefan Simander skrivet 2009-06-17, 13:09
Idag är det ÄNTLIGEN sommarlov och ingen arbetsgivare bestämmer över min tid och vad jag gör med den, iaf inte i AF!  
Nåja, det finns ju andra som påverkar en som tur är!
 
1. Anledningen till att jag satte upp denna lista har som sagt sin bakgrund i att jag upptäckte min egen siffra för antalet inlägg och började fundera över hur många det var jämfört med andra.  
 
2. När jag kollat runt, vilket tog lång tid, så kom jag på att ha en liten gissningstävling om vem som skrivit flest inlägg, inspirerad av diskussionerna på Proveniens, som en ROLIG grej för andra som är lika lättroade!  
 
3. Jag började sedan lägga ut antalet inlägg som ett slags facit för att andra och jag själv skulle se hur det såg ut.  Eftersom inläggen är synliga för var och en, så tyckte jag inte jag gjorde mig skyldig till något fel genom att sammanställa dem till en lista.  
 
4. Att arbetsgivare skulle börja snoka och använda sig av hur många inlägg man gjort vill jag och har jag svårt att tro! Skulle det ändå vara så illa, så finns ju sökmotorer som snabbt visar detta ändå!  
 
5. För mig är alla inlägg av godo, vare sig det är frågor, svar, seriösa diskussioner eller mer kamratliga kommentarer ibland. Naturligtvis uppskattar jag de som bidrar med inlägg av hög kvalitet, men de ena utesluter inte de andra. De få undantagen är ju när det sker regelbrott ibland.  
 
Så för mig är ALLA som bidrar här på Anbytarforum mina hobbykollegor och släktforskarvänner och hjältar som förgyller min och tusentals andras vardag!  
 
TREVLIG SOMMAR!
önskas  
ALLA ANBYTARFORUMSKRIBENTER
av  
En som tar leken på allvar,
men leker lite med allvaret