NULL Skriv ut sidan - Rekord i inlägg

Anbytarforum

Titel: Rekord i inlägg
Skrivet av: Hans Olof Johansson skrivet 2012-10-30, 10:21
Jag hade egentligen inte alls tänkt blanda mig i den här diskussionen, men eftersom ett av mina stora intressen är statistikens möjligheter - och omöjligheter - kunde jag alltså inte låta bli.  
 
Det finns ju faktiskt en i Anbytarforum inbyggd sökfunktion som skulle passa betydligt bättre för ändamålet än Google, nämligen sökning specifikt i fältet Författarens namn. Förutsatt att Chris Bingefors och andra, som varit med länge och någon gång under resans gång bytt användaridentitet, fortfarande har samma namn kommer då även de äldre inläggen med i statistiken. Problemet är bara att det tydligen finns en maxgräns för hur många inlägg som visas och räknas; är det mer än 2499 inlägg, blir det stopp där.  
 
Kanske är det ingen större svårighet för de ansvariga programmerarna att ta bort maxgränsen? Kanske maxgränsen satts med tanke på en betydligt lägre serverkapacitet än den nuvarande?
 
Tills vidare kan Stefan och andra som känner sig undersysselsatta ((http://aforum.genealogi.se/discus/clipart/happy.gif)) i alla fall kolla hur de ligger till t ex det senaste året: