NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2007-05-26

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2007-05-26
Skrivet av: Jeanette Cederholtz skrivet 2007-05-24, 23:14
Hej på er, både ni som tror på oss och ni som inte gör det...
 
Det var nog lite synd att Thomas (brosan) tog upp detta här eftersom det finns så många som inte vill, ens i sin vildaste fantasi, tro på att detta händer hos oss...
 
Jag har inte varit inne och kollat tråden på några dagar men jisses vad det har skrivits de senaste dagarna!
 
Ni som tror på oss: TACK!!! Det känns så skönt att det finns de som er =) Vi hänger ut oss på en sida på nätet och får jättemycket stöd av er! *puss & kram*
 
Nu vill jag vända mig till er som tror att vi snackar tomtar & knytt: Hur i attans kan ni dra paraleller med dessa? Jag är _inte_ religiös (som jag tror jag poängterade tidigare) och jag är nog väldigt jordnära på alla sätt och vis... Men det som har hänt hos oss kan jag inte förklara på något vanligt & naturligt sätt... Ni får ju tycka vad ni vill om mig och min familj men så är det! Anledningen till att _jag_ tror att det hänger ihop med släktforskningen beror på att ju närmare ett svar på en fråga vi kommer, ju mer eskalerar det här hemma.. Och det jobbiga är ju att det rör inte mig.. Eller min sambo... Utan vår 5,5 åriga dotter! Hur kan ni tvivlare eller förnekare eller vilket ord ni vill sätta på er ens komma på tanken att vi vill hänga ut vår dotter utan grund?
Ni är hjärtligt välkomna hit så ska vi se om ni blir omvända! De som finns här är ju väldigt måna om att synas/höras.. Och bevisa för alla tvivlare att de faktiskt finns här.. Och jag är väldigt glad för det! De är ju våra skyddsänglar!
Jag har 5 barn här hemma och det är en som drabbas av allt.. Hur skoj är det? Tack & lov så vet vi nu att vår morfar passar på vår Emma.. Och hon har lärt sig stänga av när on inte vill vara med, hur skönt är inte det??!!
 
Har ni synpunkter/frågor så maila mig gärna!
 
Mvh
Jeanette