NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2007-05-23

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2007-05-23
Skrivet av: Thomas Ek skrivet 2007-04-18, 17:23
Hej!
 
Inspelningarna är väldigt seriösa. Något som jag själv trodde mig ha åsikter om FÖRE programmet.
Inspelningarna pågick under 3 dagar. Olika länge dessa tre dagar.
Allt som visades arrangerades såsom det har hänt med bl.a. fotografier tagna direkt efter händelsen på WC.  
Absolut inget var fejkat. Teamet var mycket noga att ordna allt på så sätt som det har upplevts.
Vendela visste absolut ingenting om vad som hade hänt. Teamet hämtade henne i ortens centrum och återkom med henne strax efter. Vendela började direkt när hon kom in genom dörren - precis som i filmen.
Vendela visste inte ens att jag och Jeanette var syskon.
Hon träffade så rätt redan i början vilket fick oss båda ( Jeanette och jag ) att nästan tappa greppet om det hela.
Hennes kommentarer senare om att jag var tvungen att fixa till mitt hus fick mig att tappa hakan!
Hon kunde omöjligt veta att jag bodde i hus - och problemen hon nämner stämmer så himla bra.  
Jag har inte slutfört takläggningen som jag gjorde för ca. 10 år sedan...*suck*
När hon sedan berättade att det skulle gå bra med försäljningen av min bil gick det nästan kalla kårar efter ryggen.
Detta visste inte ens Jeanette och hennes gubbe - Jan, om - att jag hade bilen ute på försäljning.
( nåväl - den är inte såld än. Var tvungen att åtgärda några småfel från besiktningen innan jag kan/vill sälja den ).
Vi fick dessutom, under inga som helst omständigheter, prata med Vendela om det som hade hänt. Inte heller kommentera henne - vilket ibland var mycket svårt...  
 
Eftersom det sen bara var lugnt ett par dagar så kom alla tillbaka igen och Vendela kontrollerade allt ytterligare en gång. Här kom det fram saker som tyvärr inte kom med i programmet - tiden blev för knapp.
 
Vi väntar också på klartecken från produktionsbolaget om hur mycket vi kan berätta förutom det som visats på TV.
 
Hälsningar
Thomas