NULL Skriv ut sidan - Bygdeband

Anbytarforum

Titel: Bygdeband
Skrivet av: David Fogelberg skrivet 2007-10-14, 18:57
Då jag har fått upppgifter om diskussionen på den här sida känner jag att jag är tvungen att gå in och svara er. Jag förstår att ni är upprörda! Det har aldrig varit min/vår avsikt att att publicera personuppgifter på människor som inte varit medvetna om att de är utlagda på Internet. Vi har för ett tag sedan då TeleForum ägde systemet, kört ett test där vi lät några privatpersoner testa funktioner i systemet med den överenskommelsen att de skulle hålla sig till de regler som gäller. Det faller då tillbaka på mej/oss att vi inte tillräckligt tydligt tryckt på detta.  Den nya satsningen Genline gör kommer att kräva av de som deltar att de följer de regler som gäller annars tas de bort ur systemet.
Jag har nu tagit del av era synpunkter och tar dessa på största allvar. Jag har i kväll (söndag) gett order att hemsidan omedelbart skall tas ned. Vilket också har gjorts i skrivande stund.(18.45)De data som finns i den databasen kommer att raderas omedelbart på måndagmorgon.  
Jag ber återigen om ursäkt för det inträffade och beklagar att det kunde hända.
När vi nu skall betatesta vår nya satsning Familjeband skall jag ha med mig denna diskussion och arbeta intensivt för att detta inte kommer att upprepas i framtiden!
Hälsar  
David Fogelberg  
TeleForum/Genline
david.fogelberg@teleforum.se