NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 31 juli, 2009

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 31 juli, 2009
Skrivet av: Jan Johansson skrivet 2008-07-10, 00:58
Hej Niclas!
Du har en poäng där, jag skulle självfallet ha skrivit att släktskapet var osäkert mellan föräldrarna och den ev. systern till Peter Wigardt.
 
Jag har inte kontrollerat detta själv, och kan m.a.o. inte bekräfta släktskapet.
Tror att jag ursprungligen läste detta på en hemsida som ägs av Tomas Larsson för ett par år sedan och lade nog bara till uppgiften i mitt släktträd. Skulle nog bara ha använt informationen som en notering   .  
 
Jag har ingen aning om det finns en bouppteckning i Stockholm efter Nils och Christina.
Jag har inte någon notering om deras bortfall och då det inte framgår att de på något sätt skulle ha avlidit i Stockholm, kan ju sökandet efter en bouppteckning bli ganska så krävande.
 
Men som sagt det var ju lite onödigt av mig att ha dem med här, hade ju varit bättre om någon kom in på forumet och gav dessa uppgifter istället och kunde bekräfta dem  
MVH/ Jan J
 
P.s
Niclas jag har för mig att jag har sett dig ställa denna frågan någonstans i Rötters forum förut, men minns inte var, har du fått något svar på den frågan då?....  
D.s
 
(Meddelandet ändrat av JanJohansson den 10 juli, 2008)