NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 04 april, 2011

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 04 april, 2011
Skrivet av: Sonny Eisfeldt skrivet 2010-11-26, 18:47
Hej forskarvänner, Sonny Eisfeldt här. Jag håller just på med att försöka få lite ordning på några släkter som finns i utkanten av den närmaste släkten. Dels på grund av att min farmors syster ( som fortfarande lever ) är gift med en Ingvar Berg. En annan av min farmors systrar fick ett antal barn med en Eivin Nordström. 1926-04-17 i Amsberg W och död i 1987-01-17. Eivins farfar Anders Petter Norström ( saknar tyvärr födesedatum ) fick ett antal barn med en Matilda Helena Larsson född i Burträsk 1857-03-06. Har dock inte hittat hennes födelsenotis. I vilket fall så fick denna kvinna så vitt jag vet tretton barn. Ett antal med denna Anders Petter Norström. Och en del med Jonas Petter Byström/Hallin född 1844-03-06 i Skön. Vet någon vilka barn han fick med Matilda Helena Larsson? Och var denna Jonas Petter Byström/Hallin med Anders Olof Byström Hallin. När föddes han? Han var väl så vitt jag kan förstå tillsammans med Anna Kristina Brink? Jag har sett att det skrivits om dom två här. Det vart en del frågor på en gång, men jag är säker på att det finns nån som har åtminstone något av svaren. Tack på förhand.
Sonny Eisfeldt