NULL Skriv ut sidan - Gölin

Anbytarforum

Titel: Gölin
Skrivet av: Rune Edström (Rune) skrivet 2003-12-03, 17:54
Hej
Vare mig fjärran att lägga mej i diskussionen om fornti?n. Har palaver varje dag med mej själv  törs jag äta den goda maten som jag ser. Mitt förnuft säger NEJ, men snålvattnet vinner 99 av 100 gånger. Så jag är alldeles för van att förlora för att våga ge mej in på den här om Gölin.
 
På vetenskapens nuvarande nivå verkar ju ingen vara så övertyga Magdalena om nåt annat än det hon tror.
 
Får jag göra en jämförelse. Visserligen handlar det om verkligheten, men ändå. Vetenskapen på nuvarande nivå inom mitt specialområde har inga bra svar på mina frågor. Lägsta nivå vet väldans lite vad det handlar om, eller rättare sagt,  dom har aldrig hört talas om det. En nivå högre hänvisar till att det inte finns vetenskap och beprövad erfarenhet, som vet nåt.
Inte ens den mest initierade och erfarne forskaren i Sverige har svar på mina frågor.
 
Så jag har sopat iväg den s k expertisen och  försöker själv hitta svaren på dom frågor jag ställer. Ibland lyckas jag få svar.
 
Så tror att du Magdalena får göra likadant, för nuvarande nivå på vetenskapen, är ju redogjort för.
Och den hade ju inga svar som var tillfyllest.
 
Lycka till med forskandet.
mvh
rune