NULL Skriv ut sidan - Oppeby, AI:18 s.140 Vad står det?

Anbytarforum

Titel: Oppeby, AI:18 s.140 Vad står det?
Skrivet av: Matilda Carlström skrivet 2013-12-01, 20:30
Det är lite skumt allting. Under ett års tid kan jag inte hitta henne förrän hon finns hos föräldrarna igen. Jag är rätt ny på det här med på släktforskning, så kanske har någon nån teori om vad som händer?
 
Hon flyttar hemifrån när hon är 15 och börjar som piga. Sen flyttar hon lite hit och dit, och när hon är 21 år blir hon gravid med sitt första oäkta barn och flyttar till sina föräldrar och föder det där.  
 
När hon är 22 börjar mysteriet för då flyttar hon till Västra Eneby, men hon går inte att hitta henne i inflyttningsregistren där så jag vet inte vart hon tar vägen förrän hon ett år senare flyttar till föräldrarna igen.  
Det är då det står återkommit samma betyg under hitflyttad ifrån i husförhörslängden. Om det bara stått varifrån hon var inflyttad hade jag kunnat följa det där tomma året, men nu står det bara återkommit samma betyg.  
 
Varför står det inte varifrån hon kommer när hon flyttar tillbaks till föräldrarna? Hon har ett inflyttningsattestnummer, går det att hitta på något sätt?
 
(Meddelandet ändrat av Matildac 2013-12-01 20:33)