NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 02 juli, 2008

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 02 juli, 2008
Skrivet av: Ulf Sawert skrivet 2008-06-22, 22:44
Det där var verkligen lågt av dig Peter...att mena att anledningen till att jag deltager i denna debatt är för att föra in diskussionen till vår släkt...det var lågt Peter. Jag bara konstaterar att det finns stora likheter i ansiktet mellan våra släkter...om inte du hänger med i vad detta betyder...kan inte jag hjälpa. Ja, jag vidhåller att detta: att en prästson gör en kvinna med barn INTE är någon skandal som tvingar folk att emigrera till USA! Det vore en annan sak om han mördat någon eller så...inte heller kan jag se att detta brott skulle vara av den digniteten att Birgit måste undanhållas denna sanning i hela sitt liv. Det känns inte trovärdigt.
 
Detta med hovläkaren var ju intressant...här ser vi ju att fosterföräldrarna och deras släktingar umgicks med kungahuset...kan Birgits mor ha varit en dotter till denna läkare? Och VEM var då fadern...
 
Jag tror också att det inte var vanligt att vem som helst lekte med kungabarnen...tycker mig se ett solklart samband här...om hon verkligen var en Bernadotte så faller det hela sig naturligt...att man ville ha åtminstone lite kontakt med henne, iallefall som liten.
 
Nu väntar vi på bevisen ang. Edvind-teorin! VEM ligger bakom tidningsartikeln ovan? Vilka källor refererar man till? Ni som brukar kräva av mig att man skall visa upp källor för sina påståenden..varför är ni så tyst nu när det gäller denna tidningsartikel?
 
Vänligen
 
Ulf Sawert