NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 24 februari, 2010

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 24 februari, 2010
Skrivet av: Gunilla Jonsson skrivet 2009-10-31, 21:39
Hej Jan!
 
Det är så rörigt, och endel av bokstäverna är bara en fjärdedels centimeter höga, bitvis skrivet i svag slarvig skrivstil.
Det är svag text, så det går inte att kopiera, men Du får gärna de här två A 8- papper, som jag skrivit om, och det som jag skall försöka tolka snarast, sedan känner jag, att jag ej har nytta av dessa papper,jag kan om Du vill ,sända dem med post till Dig, för det står mer text, som jag ej alls kan tolka.
Känner att det är så många andra släktlinjer, som behöver forskas fram mer på, håller just nu på med släkten Harling från Östergötland, Trollhättan, Kristinehamn, Sunne.
Om Du vill ha dem, så maila mig, sedan får Du göra vad Du vill med dem, för det står ingen källa på dem heller, men visst kan det finnas någon ledtråd för Dig förhoppningsvis.
 
Som Du förstår så kan jag ju ej riktigt garantera att det ÄR så här, och stå för den här informationen,eftersom jag skrivit av den.  
Har ingen lust att någon Skragge-forskare blir arg på mig, om jag tolkat texten fel, på något vis.
 
MVH: Gunilla Jonsson, Nyköping.