NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2005-01-15

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2005-01-15
Skrivet av: Christian Skröder skrivet 2005-01-10, 19:28
Hej alla Schröder/Skröder intresserade!
 
Det är verkligen kul att följa diskussionerna och inläggen här på forumet. Intresset är verkligen stort och vi är många från olika grenar i släkten och även från olika Schrödersläkter som deltar. Det verkar finnas massor av information om släkten(erna) och det vore verkligen kul att få ta del av all denna information under mer strukturerade former. Jag är säker på att våra olika grenar och släkter sammanfaller på flera ställen. Det har vi redan fått bevis på av bl.a. Per mfl.
Jag skulle därför lite försynt vilja väcka frågan om vi inte borde göra en hemsida för familjer och intresserade av släkterna Schröder. Jag har mycket information som jag gärna delar med mig och jag vet att det finns fler med mig  här på forumet som känner detsamma. Dessvärre är jag inte särskilt bevandrad vad gäller att bygga och administrera hemsidor och öppnar därför frågan för forumet om det skulle kunna vara något och om det finns någon med kompetens att starta projektet. Diskussionen får gärna fortsätta här men det vore kul att sammanställa den information vi har på ett ställe så att det blir överskådligt.
 
Hoppas på många och givande svar. =)
 
Vänliga hälsningar
 
Christian Skröder