NULL Skriv ut sidan - Rothoff

Anbytarforum

Titel: Rothoff
Skrivet av: Patricia Olofsson skrivet 2010-03-29, 07:05
Hej!  
 
Sedan behöver jag hjälp med att finna information angående vissa personer i Rothoff släkten som jag ine hittar. Jag undrar nämnligen när Lilly Ingeborg Rothoff dog, för det ända jag har är hennes födelsedata: 1913-08-30. Och om det finns möjligheter att få fram information om Sten Ingvar Rothoff 1946-1996, han skall ha en bra skara med barn som jag inte får kläm på.Fadern i familjen är Gustav Laurentius Rothoff och är född 1900-10-30, död 1967-04-08.  
 
Sedan kommer det en annan familjemedlem som jag inte har något dödatum på och det är på Alma Ulrika Rohoff född 1906-01-25, vill veta när hennes make är född och när han dog. Han heter Anders Olander Sjöström och de gifte sig 1938-12-31.  
 
Sedan så kommer den sista personen från Knut Gustav Adolfs sida och det är Betty Bringsaas.
 
Jag vill nämnligen veta när hennes man Gunnar Rönning har för födelsedata och ett dödatum, det ända jag kunde hitta var 1919-2007, det står så på gravstenen där han ligger i Kalls Kyrkogård. Har hittat det på ett kort som jag har.  
 
 
Den här sidan av familjen vill jag gärna ha hjälp med: Bror Fredrik Reinhold Rothoff.
Jag söker efter Jakobs Laurentius Rothoffs bröllopsdatum.  
 
Sedan söker jag information on en Syster nina Viola Rothoff född 1901-11-12,, gift ström. Anna Fredrika Rohoff gift jonsson har bar hennes födelsedata 1906-02-25. Maken heter Johan Manfred Jonsson önskar att få veta när han är född och när han död.  
 
Sedan kommer Svea Brita Elisabeth Rohoff född 1908-04-03, död 1996-06-08. Denna kvinna är jag mycket intresserad av.  
 
Sedan kommer Helfrid Katarina Ella född 1910-02-03. Skall vara gift Dovrén.  
 
Önskar att få svar på alla mina människor som jag inte hittar!  
 
Patricia  Olofsson