NULL Skriv ut sidan - Lilja / Lillia

Anbytarforum

Titel: Lilja / Lillia
Skrivet av: Ebba Henny Skogstad skrivet 2012-02-05, 17:08
Hei Kent.
 
Her kan det kanskje være en sammenheng, men vet jo ingen ting om mine andre slektninger i Sverige. Det er presis de jeg søker.- Se mine foregående innlegg!
Jeg er også, interessert i å finne mine svenske slektniger pga den gamle slektshistorien, dens realitet?(Se foregående innlegg!) samt foto av tippoldemor,
hennes søsken og øvrige slektninger, om så gamle foto finnes....?
 
Jeg hjelper gjerne til med det jeg kan, har masse info/dok ang slektspersoner, om det skulle være en sammenheng her. Har ikke aktiv digital enda, avventer
rapport utarbeidet av slektsgransker Tore Hermundsson Vigerust (Altså den han skulle ha sendt meg i aug 2011) Eventuell rapport vil kanskje vise i hvilken
retning jeg skal lete videre. Kan nok ikke hjelpe til å finne eventuelle slektsledd mellon Inger Margareta - som mulig kan ha direkte tilknytning til min tippoldemors SØSKEN. DE - nevnes i foregående innlegg.
 
Fantastisk!!- om ballen endelig begynner å rulle........? Venter med spenning på fortsettelsen:-) Navnene Axel og Ebbe kan jo indikere en mulig sammenheng..
 
Si meg Kent: Hvor går jeg inn HER - for å legge inn foto? Kan du hjelpe meg? I så fall tusen takk :-) Prøver som sagt å legge inn foto av min oldemor!
Kanskje noen der ute kjenner henne igjen, og som sitter med orginalen.. Jeg ha bare en utydelig kopi (vanlig papir)
 
Vennlig hilsen Ebba