NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2004-12-08

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2004-12-08
Skrivet av: Steve Palmquist skrivet 2004-10-11, 14:40
Jamen Peter så får Du väl tydligt och klart slå fast att dessa raljerande tongångar må upphöra en gång för alla. Din brist på reaktion verkar ju härtlös  och respektlös när Du låter detta fortgå. det är ju Du som håller ordning. Istället för att du vänder kritiken tillbaka mot mig, kunde Du kanske ta den till efterrättning och därefter, det som Du så tycker att jag gått för långt i min kritik, vända mot mig. Så kunde det ju vara att jag kunde förstå att Du blivit sårad och eventuellt be dig om ursäkt.  
Ja Du gör en stor insatts i övrigt, men alltså dessa återkommande obehagliga och nedgörande av andras frågeställares uppriktiga frågor och ämnen menar Du bara ska få fortsätta?  
Jag har faktiskt hållit tyst ett bra tag nu, men det fortsätter ju som om ingeting har hänt och utan din inblandning. Ingen har lärt något.  
Jag gräver inte upp någon stridsyxa. Jag försöker vara solidarisk mot dem som liksom jag själv vill finna svar på våra frågor. Det är synd att man ska behöva ropa så högt före någon ansvarig vaknar.
Humor är en sak och att skoja men att förfölja varje person som vågar ställa frågor om sina förfäder som saknar en far och där familjemyterna etc. kanske vilseleder någon att tro på dem okritiskt, det är sarkastiskt och djupt obehagligt. Därför storsläggan Peter...jag angriper inte dig personligen ej heller för skoj skull men det är din roll som anbytarvärd kunde vara tydligare vid dessa övergrepp.  
Igen, det handlar inte bara om denna gång men alla de gånger detta sker och det är ofta med nya offer varje gång som utsetts för spott och spe från några få. Droppe i havet och lättsam ton ???????
Det kanske blir lättare för Dig om Du portar mig så slipper Du kritiken och maffian och marodörerna kan fortsätta sin mobbning av illegitima kungaättlingar etc.
 
hälsningar: Steve