NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 09 februari, 2008

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 09 februari, 2008
Skrivet av: Ann-Mari Bäckman skrivet 2008-01-21, 16:25
Hej!
 
Jag råkade gå in och läsa de första inläggen i Datorprogram och Teknik; Porträttfynd, då det var nystartat 2002. Vad många som deltog i diskussionerna! Man kom med förslag på hur Porträttfynd, skulle vidareutvecklas. Man påpekade också sådant som inte fungerade så bra.
 
När jag började intressera mig för gamla kort för ca fyra år sedan, var det också livliga diskussioner om det som var bra och det som var dåligt i Porträttfynd. Det var många som intresserade sig för Porträttfynd.
 
Så är det inte längre. Nog måste det väl finnas fler än jag och någon till som intresserar sig för denna bildskatt? Kanske finns det några synpunkter på förändringar eller förbättringar, kanske i sökfunktionen t ex.
 
Vad har hänt de sista åren? Har alla resingerat? Det känns inte roligt, när man inte får gehör för frågor eller synpunkter längre. Handlar Porträttfynd bara om att mata in en massa kort, punkt, slut?
 
Snälla, svara någon! Det skulle vara så kul om fler kunde engagera sig för denna fantastiska del av Rötter!