NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 11 oktober, 2015

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 11 oktober, 2015
Skrivet av: Viktor Hansson skrivet 2014-12-02, 04:52
Hej!
 
  Efter allt negativt som framförts ovan så vill jag påstå att det är ett mycket bra program för min del då jag p g a ålder inte kan någon engelska.  Jag har provat en del andra program, men det har stupat på språket.  Lite kritik ska jag dock framföra och då gäller det Premium Plus-varianten:  I släktrapporterna blandas det rätt mycket med släktskapsförhållanden;  Mormor blir morfar t ex.  Supporten är näst intill obefintlig och om man kommer fram vet dom inte så mycket, jag har nämligen lyckats göra det en (1) gång!  Frågan då gällde om det går att dela ett stort träd (drygt 7000 personer) utan att tappa något och utan att behöva skriva om alltihop och hur gör man?  Jag fick ett svar på norska (!) och det gick ju an eftersom jag bor nära gränsen.  Det var en lång beskrivning punkt för punkt hur jag skulle göra och jag gjorde så flera gånger t o m, men det hände absolut ingenting!
  Mitt hopp står nu till er!  Någon som kan  detta program bättre:  Hur gör man för att dela ett stort träd i två?