NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 19 maj, 2012

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 19 maj, 2012
Skrivet av: Steve Palmquist skrivet 2010-03-06, 23:20
Ge nu inte upp Monica...! med snigelns fart kan det gå ibland...jag har fortfarande många frågar som väntar på svar sedan jag började släktresearcha, kasnke s.k. omöjliga pga. förstörda arkiv under krig etc. eller för att ingen ännu mer än jag eller (Du i detta tillfälle!) har intresserat oss för nämnda personer/anfäder/släktingar. Forumet i Norge kan nog komma fortfarande med överrskningar eller kanske även här på anbytarforum. jag får svar då och då på frågor jag ställde här kring 2004 och även tidigare...(det verkade som de var utagerade men så är sällan fallet!!!).
 
Sök även på andra släkt sajter det finns många...ibland ska man inte heller bry sig om var eller på vilket språk de kommunicerar (om man hjälpligt kan förså eller ana...vad som skrivs/diskuteras) man kan ju ha släkt som har hamnat någon hel annanstans i världen och som också söker, har dokument, brev eller papper7notat av skilda slag och som blivit gammal nog (eller så..) att vilja veta sitt ursprung och relationer till släkten!
 
ta tag i en annan gren och vänta på svar från dem Du inte direkt fick tag i just nu!
 
Mvh steve