NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 11 december, 2011

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 11 december, 2011
Skrivet av: Signhild Larsson skrivet 2011-11-11, 18:37
hej ! jag heter Signhild larsson f Lidberg ,skulle gärna vilja ha upplysningar om Jonas Rudberus prost i Lidköpings församling
som kommit på Magnus Gabriel de la Gardies begäran från Lyrestad, där hans fader var prost.Han hade också en broder vid namn Abel de Lyra .som var gen,X:269 i mitt släktregister. svara gärna på min e-post om ni vet något .så kanske vi kan utbyta släktskap med varann                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
 
--  
Med vänlig hälsning / Signhild