NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2006-06-17

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2006-06-17
Skrivet av: Lone Jensen skrivet 2006-04-25, 21:37
Hej Alle sammen

Jeg er, som I kan se på sproget, dansker. Jeg vil prøve herigennem at få hjælp til at finde min mands oldemor og tipoldemor.

Det drejer sig om:
Sigrid Hansigne Glad
Født: 21. juni 1880 i Landskrona
Død: 14. april 1945 i Nr. Alslev i Danmark/falster

Hun blev gift med en dansk mand den 11. februar 1901 på Holbæk Rådhus, Danmark/sjælland

Hendes mor hedder Pella Glad, det eneste jeg ved om hende er at hun er født i Sverige, og at hun tog til Holbæk med sin datter, hvornår hun gjorde det og hvorfor ved jeg ikke.

Er der nogen som kan hjælpe mig med Sigrids dåb, evt. søskende, far eller noget andet som har relation til hende.
Det samme gælder for hendes mor Pella Glad.

Ligeledes har en efterlysning på min gamle afdøde barnepiges mand. Den bliver nok lidt sværere at finde, for der er nok mange som har det navn.
Han hed Edvard Persson, han tog til Danmark, muligvis Tikøb omkring 1920, han blev gift med Sara Rebekka Vilhelmsen, hun er født den 22. februar 1900 i Tikøb i Danmark.

Det er der vigtigst er de første personer jeg skrev om, Sigrid Hansigne og Pella Glad.

I kan skrive til mig privat på min mail, så er der nok størst chance for at jeg ser det, der evt. bliver fundet.

Med venlig hilsen

Lone Jensen
Glostrup, Danmark