NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2002-08-20

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2002-08-20
Skrivet av: Rune Edström (Rune) skrivet 2002-08-19, 06:33
Herrejisses.
Ännu en av dessa kvasidebatter. Som verkar ge sken av att vara om något viktigt, men handlar om saker som närmast kan kallas lappri. Allting fel på resan, fel personer, för lite språkkunniga, för dyra kostnader som inte redovisas fort nog, för dom har ju varit borta i 3 (tre) dagar, fel land. Som övergår från sak till person efter lite inlägg.
Förstår inte hur ni som klagar så bittert KAN vara medlem i en sån förening, som inte ser till att NI får full valuta, och mer därtill, för era hemskt stora utlägg av deras medlemsavgift, som i regel brukar vara den oändligt stora summan av 100.- (etthundra) kronor.  
För det viktigaste som finns är ju inte att leta släkt, utan EGOISTEN själv. Dom andra skiter väl DU fullkomligt f-n i.
 
Men det är klart, släktforskningen är ju inte så viktigt med, men att FÅ tala om för andra hur dom ska göra och handla, och vilka fel och brister dom har, det är ju det som är livets elixir. Och det verkar som du har i övermått, så du delar gärna mej dej till andra, som söker släkten mer aktivt, än vad du gör. För själv har du givetvis inga brister och skavanker, som annat folk brukar ha. Och dessutom offentligt, får du tala om det, så alla ser vilken rekorderlig och bra karl eller kvinna du är. Vara på föreningsmöte och tala för sin sak är ju bara blaha, blaha, för där vågar du inte öppna munnen. För där kanske du måste se folk i ögena, när du framför dina stora tankar om att allting dom gjort är fel. Och fått tala om hur dom SKULLE ha gjort och göra.
 
Om det varit lika varmt där du vistats, som vi hade i går + 29, så hade jag kunnat tro att det varit värmeslag, som drabbat dej. Men det har ju varit lite regn på en del håll, så går väl inte skylla på värmen. Kanske exhibitionisten i dej blir tillfredställd, vad vet jag.
 
För övrigt noterar jag att Jörgen och Anders har (som vanligt?) lite att säga varann.
mvh
rune