NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2002-08-16

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2002-08-16
Skrivet av: Mikael karlsson skrivet 2002-08-15, 17:15
Hej Roger Johansson
 
I ett diskussionsforum och med bland annat rubriker där man har rätt att tycka vad man vill  
komma med ideer och förslag...
 
Från min sida finns ingen kniv.
 
Är det inte bra om människor intresserar sig kommer med ideer kritiserar om något är fel eller ifrågasätta? ??????
 
Minna inlägg är inte fråga om personangrepp.
Utan ett tyckande ideer hur i detta fall kanske saker kunde göras på ett annat sätt....
 
Sen om jag har fel eller inte det må vara en annan sak..
 
Jag är inte gnällig ,, men ideer o tankar diskussioner är väll sådant som för oss framåt?
och man kan suga gottbitarna ur det sedan...och få fram saker ur helt olika synvinklar..
 
Sen om man inte gillar diskussioner om hur saker o ting skall göras behöver man ju inte gå in under de rubrikerna...
 
Sen skulle det vara kul om du specade vad du menar med revirpinkade och STICKA KNIVEN!
 
jag har inte sett något inlägg under denna rubrik som syftar till det förutom ditt..
 
Som inte tycker det är ok att folk har ideer och åsikter...
 
Sen kan jag tillägga att själv har jag alldrig varit på ett enda föreningsmöte i hela mitt liv...
 
Men tror det är framtiden via diskussionsforum via internet där alla kan få sagt sitt utan att vara med i en specifk förening eller helt enkelt inte har tid att engarera sig i en förening av olika skäl.. detta är verkligen en bra offentlighetssak och demokrati sak av hög nivå och som bör vidareutvecklas..
 
 
Sen som sagt vill man inte delta i debatter eller tycker det är gnäll om folk har en åsikt kan man ju hålla sig till sinna socknar släkter mm som det finns rubriker för i anbytarforum..
 
Hälsningar
Micke