NULL Skriv ut sidan - Netikett

Anbytarforum

Titel: Netikett
Skrivet av: Rune Edström skrivet 2000-05-09, 15:32
Hej Jörgen
Så grovt som jag tycks ha förolämpat dej, hoppas jag du tar emot min ursäkt.
Det där är likadant med som förra gången, som det begavs sig. Den vars inlägg det kommer under tror att det alltihop gäller specifikt för det. Då kan jag förstå din reaktion.
Jag har inte några utskrifter av olika inlägg att referera till.
Mitt intryck av dina inlägg ger en känsla att du i rena ilskan hamrar på tangentbordet. Så inte ditt försvarstal här ovan, som verkar vara betydligt mindre aggresivt.
När jag konstaterat att ditt inlägg hade samma modell som tidigare, gäller det debatten i övrigt.
 
Min tro har varit att det är sak som debatteras, inte person, Så om det är Riksförbundets stadgar
så gäller det dom och inte hur förolämpad jag bivit av den och den, för hans inlägg gick tolka så och så, så nu måste jag ge igen.
Medge att från början gick det bra, men så verkar det bli som i dom stängda, personer som ska avhandlas. Och en del argument, måste du medge, är långt ifrån sakliga.
Eftersom jag inte är nån vidare debattör eller har haft göra med dom politiska förbunden, som rekommenderas som föredöme i vissa fall, hoppas jag att dom inte har den typen av diskussion.
mvh
rune