NULL Skriv ut sidan - Insändare?

Anbytarforum

Titel: Insändare?
Skrivet av: Kaj Andersson skrivet 2007-01-27, 19:38
Men det positiva i frågan är att det nu finns publicerat en insändare som inte försvinner efter ett dygn. Den finns kvar. Möjlig att kommentera för alla, inte bara förbundsstyrelsen. Den ligger där, som en påminnelse om behovet att också analysera 2006 års resultat.
 
Jag har fått en del kommentarer hem från släktforskare som delar uppfattningen att öppenhet och förmåga att vara styrelse för medlemmarnas bästa är viktigt. Hoppas att fler vill visa den ståndpunkten offentligt.
 
Jag är inte lika pessimistisk som er andra - ännu.
 
Till Mats vill jag säga, att det fortfarande är möjligt att komplettera den publicerade insändaren med nya fakta. Min rekommendation är fortfarande att försöka föra debatten vidare på insändarsidan. Är det nån som försökt och blivit avvisad?  
 
Sen förväntar jag givetvis att Ted kommenterar frågan om hur styrelsen har uppfattat stämmans budgetbeslut - är det bara en viljeyttring som man enkelt kan avvika från, eller är det ett beslut som man behöver anstränga sig för att nå? Detta är ytterst en fråga om hur förbundets demokratiska plattform ser ut. Är det stämman eller styrelsen som bestämmer?
 
Mvh
/Kaj A.