NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 28.7.2002

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 28.7.2002
Skrivet av: Peter Karlsson / anbytarvärd (Peter) skrivet 2002-07-02, 19:42
Hej hopp.. -förr hade folk semester så här års och satt inte uppkopplade hela tiden.. (Bättre..? -kanske!)
 
En kort kommentar om inlägget som Jörgen anmäler som försvunnet, det hade helt enkelt Vi är röde, vi är vite som avsändare och det är lite väl anonymt tycker jag. (Även 'Alto' ovan bör fortsättningsvis ange fullständigt namn.)
Sedan vet jag alltför väl att jag en gång i våras lät mycket bestämd och sa att vi inte tillät en del i forumet - men som det börjar se ut nu så bleve det väl ganska tomt bland inläggen om allt skulle hållas kort.. -Men givetvis är det inledande inlägget också ett påhopp, lite sent att åtgärda nu dock, då blir ju hela debatten ännu obegripligare än vad den redan kan framstå som..
-Men låt oss alla uppträda under egna, korrekta namn och inget annat i fortsättningen; dels är det näst intill omöjligt att verkligen vara säker på om det är något som skall bort och dels (om det är i seriösa sammanhang) så får man nog bättre respons om man verkligen är den man utger sig för att vara..
 
-Fortsatt 'trevlig' sommardebatt!
:-) Peter