NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2007-01-26

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2007-01-26
Skrivet av: Arne Johnsson Rämma skrivet 2007-01-26, 00:00
Hej Ulf.
Du kan väl skriva här, när du skall vara med i TV.Det vill jag inte gärna missa.Jag börjar bliva något trött på Fale Bure.Det verkar som om ingen kommer överens om någonting när det gäller släktforskning.Nu har jag läst om Fredrik den förste av Danmark.Det diskuteras mycket om han hade barn utom äktenskapet,det är väl klart som tusan att han hade,dum vore han väl annars.Jag funderar ibland på hur människorna tänkte,och vad dom sade till varandra när dom möttes.Sa dom Hej hej.Dom sade nog inte,jag har så ont i ryggen,har du något Sloans Linement.Nu slirar Traktorn i skogen.Jag skulle nog haft en Munktellare med en encylindrisk tändkulemotor som jag minns från tjugotalet.Det finns många Siggeson i historien,men koppla samman dem klarar jag ej av.
Jag har alltid förfäktat id?n om att Karl den tolfte lejde någon att skuta sig.Han hade väl inte något att leva för längre.Och ingen mer att lita på än sin Syster.Jag blev glad,när jag för några år sedan läste om en Professor som hade liknande tankegångar.Men det är kanske som min gumma upplyste mig om idag att.Du fattar inte ett skit.
Mvh. Arne