NULL Skriv ut sidan - Millberg

Anbytarforum

Titel: Millberg
Skrivet av: Sten Kumlin skrivet 2003-01-23, 19:22
Ska vi på Anbytarforum  recensera insändarnas hemsidor nu också, då går du väl lite för långt ändå Lotta? Vad du gör är att du missfirmar honom  ofantligt offentligt.  
Jag har inte varit inne på nämnda web-sida men den får han svara för själv enligt svensk lag inte någon lag som satts upp av Anbytarforums läsare. Den ursprungliga frågan gäller ju om man bara kan stövla in på en diskussion och lägga in kritiska kommentarer när det som skrivs förutsätts handla  om det som diskussionens rubrik beskriver, detta gjort av någon som kallar sig redaktör och i så fall borde veta vad tryckfrihet är. Är det så svårt att förstå att en person som letar efter information enligt rubriken väntar sig att finna sådan där även om det är en bild och inte  av en massa tjafs till vilket jag själv tyvärr bidragit en del. Jag gör väl som alla andra ; tittar runt lite och läser vad andra skriver och om  det något jag inte tror eller gillar går jag raskt vidare utan att kommentera. För övrigt om denna diskussionen ska forsätta så föreslår jag att vi flyttar till Ordet är fritt