NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2002-10-17

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2002-10-17
Skrivet av: Kina Sylejmani skrivet 2002-10-05, 23:59
Hej Lena!
 
I min iver så svarade jag på Ditt inlägg men fullföljde troligtvis inte hela processen så det nådde inte ända fram så att säga. Så jag skriver ett nytt.  
Att Arkion är ngt för mig blir jag nu än mer övertygad om.
Jag kan inte med ord tacka Dig tillräckligt mkt om uppgifterna om Svahlstedt.Nu fick jag lite mer uppgifter om min farfars far, bl.a. yrke och uppgiterna om Svalstedtarna i Västmanland och om Wilhelmina Svalstedt är ju helt klart värda att nysta vidare på.Helt underbart.
 
Det har inte varit helt lätt att forska om Svahlstedt för jag har inte haft mkt att gå på och det är först på senare tid det har börjat lossna och nu dessa uppgifter från Dig.Jag har ju aldrig haft kontakt med min biologiske farfars sida (och inte farmors sida heller), utan jag är uppväxt med min fosterfar.Denna Kjell (Svahlstedt förmodar jag) har ännu inte dykt upp i min forskning. Men Du gör mig nyfiken på denne Kjell...Förmodar jag helt fel att Du känner honom eller åtminstone känner till om honom...Det hade varit intressant att få veta...Återkom gärna om denna Kjell...Jag blev mkt nyfiken....
 
/Christina