NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2005-02-11

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2005-02-11
Skrivet av: Annki Roos skrivet 2005-02-10, 23:08
Niklas, det är inte bara norlännigar kontra Stockholmare. Det gäller väl hela Sverige kan jag tro. Det har väl också framkommit på sina håll, om man nu orkar läsa alla inlägg som jag har fått mig påpekat. Jag anser fortfarande att det jag och även andra skrivit inte är ovidkommande. Jag anser mig leva i verkligheten i allra högsta grad. Jag har inte skrivit att det är såååå bra att just RAÄ flyttar utan har också skrivit om det som händer runt omkring en ev flytt. Det har även en del s k seriösa debattörer gjort. Fast det är ju självklart annorlunda när de gör det, än när jag och andra med mig gör det.
 
Själv anser jag mig fullständigt seriös och absolut inte ovidkommande. Jag anser inte heller att bara för jag skriver efter mitt huvud, så ger det varken dig eller någon annan rätt att kalla mina inlägg för tjafsande, okunniga och ovidkommande. Det är ganska fräckt. Men ok, det kan jag leva med .
 
Det finns inget att lägga fram för oss som har andra funderingar, för det är ändå bara ovidkommande för en del av er och då får det väl vara så. Det är nog bäst för hela den här debatten, och då gör jag ju Kaj J glad också.
Annki