NULL Skriv ut sidan - Äldre inlägg (arkiv) till 2004-04-01

Anbytarforum

Titel: Äldre inlägg (arkiv) till 2004-04-01
Skrivet av: Gunlög Ström skrivet 2004-01-07, 12:28
Hej Gunilla Didriksson!
Tyvärr har jag inte hört något alls från dig sedan jag skickade mitt mail den 2 december, med frågor om det möjligen kunde vara så att mitt problem att öppna din skiva hänger samman med de versioner av Windows, Word eller Excel som jag använder.  
Anledningen till att jag då använde det här forumet för min fråga, var att jag tänkte få in ev synpunkter från andra som har skivan. Jag antar att det här är bästa möjligheten att få kontakt med dem.
Jag har nu lyckats läsa flera av filerna på skivan med min CD-läsare på jobbet. Efter ett tag låser det sig och jag får konstiga meddelanden om att jag inte har åtkomst till filerna eller något annat. Jag antar att felet måste ligga lokalt på pc:n. På min hemma-pc, med Windows 95 kan jag dock inte alls öppna CD:n. På båda apparaterna har jag Excel 97, så jag tror inte att felet ligger där.
Jag är ledsen att du blivit upprörd över att jag ställt min fråga här. Men det beror som sagt på att jag tänkte mig få tips från andra som ev haftliknande problem. Jag har ju, dessutom, inte fått några meddelanden från dig, sedan jag fick den nya skivan.
Innehållet på skivan är utan tvekan väl värd den slant du tar för den. Jag vill gärna ha den, men ville, som sagt söka få tips om vad jag gör för fel när jag försöker använda den.
Vänliga hälsningar
Gunlög Ström