NULL Skriv ut sidan - Tack och adjö

Anbytarforum

Titel: Tack och adjö
Skrivet av: Peter Funke (Aningen) skrivet 2005-11-30, 08:00
Som ett P.S. kan jag påminna om att det faktiskt finns de forskare som funnit dina inlägg så förvirra(n)de att man trott att det rört sig om en parodi! (If you can't convince them, confuse them, som Harry S. Truman sa...)
 
Den 18 november skrevs följande av en forskare under Runstenarna:  
Ulf. Alltsedan Dina första inlägg har jag varit osäker om Du skriver här enbart för att driva med andra eller menar allvar med det du skriver. Inlägget ovan blev dock beviset på Ditt syfte. Det är ett fullständigt oslagbart mästerverk i fria fantasier.  
 
I början var jag tveksam några gånger och tänkte ge dig lästips, där du skulle kunna fylla upp vad jag trodde kunde vara kunskapsluckor. Ditt senaste inlägg bevisar nog för oss alla, att du här enbart driver med oss.
 
Jag kommer nog fortsättningsvis hoppa över Dina inlägg, därför jag söker fakta och inte underhållning i denna diskussion. Men visst var inlägget en träffsäker parodi på de tidigare värsta avarterna jag läst i denna debatt, som jag bara kan gratulera Dig för.
 
På detta svarade Du någon dag senare:
 
Hej_ _ _. Jag kan försäkra dig om att jag inte är här för att driva med folk, var så säker...jag har viktigare saker för mig. Vad som driver mig är ett starkt SANNINGSPATOS!_ _ _
 
Jag vet inte vad Du upplever som värst - att forskare faktiskt tror att det är Du som driver med oss, eller när någon bemöter dig seriöst men ger dig svar som inte stämmer med din världsbild?